Friday, May 29, 2009

feng, happy birthday

2009年5月30日______________雨


今日係我朋友生日,
佢名係 | 曾慶豐 |
我竟然冇佢的相!!!!
*對唔住*


我地有幫佢慶祝啦.
去唱K.
好開心,
因為見到佢.

雖然我知佢心裡面唔係我,
但冇相干,
我心裡面依然係佢就得了.

feng,
祝你生日快樂.


=jun
waiting for you,
i'm waiting for you,
waiting for you kiss me at the night.

No comments:

Post a Comment